~ oLa ~ ~ DEAR KECHIK ~

~ oLa ~ ~ DEAR KECHIK ~
NoR33N In Da House..

Tuesday, April 6, 2010

COMEL.. _Nama ku comel anak betina dot..dot.. _umur ku 2 tahun lebih.. Aku dipelihara oleh tuan pertamaku (x ingat nama) dari umur 1 hari hingga 11 bulan.. Kemudian aku dipelihara pula oleh adik tuan ku (manenyer tut..) haha.. Sehingga aku berusia 12 bulan aku dibedah kerana tut.. Pada waktu ini ak berusia 2 tahun.. besday aku..bestnyer..! tengok kek ni..sedap kan..wee~ klu korang nak thu..bukan tuan ak yg buat surprise tp ak yang buat surprise.. haha..nak thu ape.. Aku lari dari rumah waktu besday ak..penat tuan ku memanggil ku.. akhirnya ak pulang selepas 5 minit..itu pun disebabkan aku dikejar oleh kucing itam dirumah tuan ku punyer nenek daa.. erm..memang masa tu ak tinggal di kampung sebab tuan ku pergi bercuti dan aku dijaga disana..haha..best dok kampung!! SEKIAN..

No comments: