~ oLa ~ ~ DEAR KECHIK ~

~ oLa ~ ~ DEAR KECHIK ~
NoR33N In Da House..

Saturday, June 4, 2011

SuRpRiSed !!


Gedebummm!!
Hahahahahaha..
Perrggghhhhhhh.. tak sangka siot !!.
Nak tahu kenapenyer??
Haha..semalam aku dapat SURPRISED !!
Weee haaaa ~ yaaahhhooooooo~
Ce teka ce teka ape..hee..
Cik Mimi kita la..
She from Ipoh just go to KL then trip to Malacca..
Haha..patutlah dia kata jangan tido dulu..
Aku dah agak dah !!
Tapi memang terkejut la..
Pergghhhh !! gila la kau kawan !!
Chaiyok2!! Sayang kau la gila..
Ko memang hebat!! Hahaha..
Hee..berjaya juga Mercedes comel ko tu sampai umah ak..
Haaaa.. seronok !!

Thursday, June 2, 2011

sayang kat kau lah..

ahakkzz !!
baru lpas kene maki..
sape??
blogger ni la..
mner x nyer..
wat hal x ley bkak plak..
terpakse wat blogger baru..
at last dh siap edit blogger baru tu cantek2..
blogger ni plak dh okay..
perghhh!! dye jelezz la ak wat blogger baru..
hee..xpew2 ak tetap sayang kau taoo..
muahh..muahhh.. lebiyu..

Monday, May 23, 2011

giler photoshoot..


OwHH.. Hai.. OLa..
wee~ aKu GiLeR pHOtOShOOt
yeaH !! GambaR ni DiambiL maSe G jaLaN2 Kat "mj"
"mj" meaN Maju JunCtiON, buKaN micHaeL jaCSON
time Ni DaH peNat jaLaN2 puSiNG2 1 mj tu
SO, NampaK taNGGa kat C2 tRus DoK lepaK jap
tHeN mula laH akSi2 Giler membeR2 ak
faRaH, mimi keDiNG, mimi tembam, n miRa
HaHaHaHaHaHaHa LawaK2 KaHKaHKaHKaH
GambaR ni miRa YaNG SHOOt, aK SuKe GileR
waLaupON x CaNtik maNa pOn aK tetap SuKe..

Thursday, April 14, 2011

iniLah saHabat

eLLo..
hee..ni Mimi..
nama pnuh NoR MiMI AfiZa binti ZaiMe..
dye adalah sahabat paling baek yg pnah ak jumpe..
hee..dye faham ak..
dye slalu bg semangat kat ak..
dye slalu tolong ak..
dye slalu kongsi masalah dgn ak..
ak pon slalu kongsi masalah ngan dye..
dye dh mcm adik o kakak ak jep..
blajar bersama, tdo bersama, makan bersama,
enjoy bersama, jalan2 bersama, gi class bersama,
citarasa bersama..haha..mcm2 la..
sayang giler kat dye..
kalau dye xdew slalu rindu dye..
sahabat pertama yg pnah ak kongsi sgala rahsia bersama..
dye mmg sahabat sejati..
ak harap sangt hubungan kami ke akhir hayat..
sayang kat ko MIMI..
terima kasih sudi jadi sahabat ak..
terima kasih atas kesabaran selama bersahabat dgn ak..
trima kasih atas segalanya..
maaf kalau ak x dpt jd sahabat terbaek wat ko..
ak sayang ko sangat2..
ak nk hepi n sedih sama2 dgn ko..
thanks MIMI..
Terima Kasih Allah kerana kirimkan sahabat bernama Nor Mimi Afiza
:)

What The Food !!

08 / 04 / 2011
event!!
assignment paling best !!
theory of food..
W.T.F
(what the food )
hahaha..
seronok giler walaupun pnat..
paling best..
dalam class kami,group kami dpt markah paling tiggi..
wahh..
chaiyok la..
thanks pada smua yg terlibat..
hahahaha..




Friday, April 1, 2011

TeRhebAt di paSaran KLMU..


  ~ Suatu hari dimusim panas terjadi sebuah peristiwa yang menyayat hati dan boleh diibaratkan seperti  peperangan yang ketiga terbesar selepas perang dunia kedua. Perang berlaku kerana NOREEN dan MIMI merebut seorang lelaki yang kedua terhebat di KLMU yang bernama SASITHARAN(SASI). FARAH, NABILA, dan FIQDAUS telah menyokong NOREEN, manakala SYAAMIMI, LOREN dan DILLA menyebelahi pihak MIMI. NOREEN yang tidak puas hati kerana telah menganggap SASI sebagai  hero hidupnya telah memilih MIMI sebagai teman hidupnya,lalu berkata..

Noreen : Jangan pisahkan aku dan dia, tuhan tolonglah ku cinta dia, biarkan kami  tetap bersama di dalam suka dan duka..
 Mimi : tak sanggup ku lafazkan cinta kerna takut hatikan kecewa, tak sanggup ku ucakpan sayang bila dihati masih terbayang..
Farah : Jika diri Reen masih SASI cinta, dunia ini indah berlaka, namun muncul insane kedua mendung kelabu bermula..
Loren : Andai hari esok dunia gelora, takkan ku gemuruh selagi ku..ada kamu..
Noreen : For the rest of my life, I’ll be be with you, I’ll stay by your side honest and true, till the end of my time, I’ll be loving you..loving you..
Syamimi : Dua insan sedang bercinta, dua insan berjanji setia, telah ku katakana padamu ohh sayang, hanya kuasa tuhan dapat memisahkan..
Nabila : Aku sudah tidak percaya padamu lagi, lebih baik engkau segera angkat kaki, aku benci-benci pada dirimu, ak bosan-bosan dengan sikapmu, ak sudah tidak percaya padamu lagi..
    ~ Noreen berasa bangga kerana dapat menyakiti hati Mimi..
Mimi : Semenjak Sasi hadir dalam hidupku, tiada lagi keresahan, kau mengetuk pintu hatiku, tanpa sedari hingga ku izinkan, kau yang bernama cinta, kau yang member rasa, kau yang ilhamkan bahagia hingga aku terasa indah..
Fiqdaus : Kau cinta pertamaku, kau cinta terakhirku, tiada apa yang bisa menafikan kasih kita, kau ayu dimataku satu antara seribu..
Dilla : Aku hanya menduga, tidak mampu merasa sebenar-benar perasaanmu, pengorbanan yang kau lakukan untuk dewasakanku, hanya bisa ditanggung hati ibu..
    ~ Dilla telah ditampar oleh Mimi kerana lagu itu tiada kena mengena dengan cerita ini..
Farah : Kau lah dewa yang aku puja, bukakanlah hatimu untuk cinta, aku dewi yang kau merindu, pencinta yang setia oh sayangku..
Syaamimi : Kau damaikan diri ini, sejukkan dasar jiwaku tenangkan resah hatiku, tanpamu ku rasa suramnya tanpa cinta, ohh..tanpamu ku rasa resah dan gelisah..
Fiqdaus : Sungguh indahnya hari berlalu menunggu kasih tambatan hati, ingin rasanya selalu berbagi, bersamanya kala suatu nanti, andaikan kau jadi milikku selalu ku nyanyikan lagu rindu, andaikan kau dan aku bersatu dunia ini berseri selalu..
Mimi : Ayat-ayat cinta bercerita cinta ku padamu..
Nabila : Ku benar-benar cinta, ku benar-benar sayang, x terjawab bila hati bertanya kemana kau hilang..
Loren : Cinta antara kita tiada peghalangnya, walau akhir usia ku menyinta dirimu, ku hanya menunggumu menyata kau cintaku,ku kan berjanji menyintamu sayang..
Noreen  : Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati, tidak hati ini, semenjak dari mula ku yakin ada cinta, cintalah yang memungkinkan segala..
Dilla : Jangan bilang tidak, jika kita belum mencoba, siapakan tahu akan sama hatimu dan juga hatiku..
     ~ sekali lagi Dilla ditampar hingga pengsan kerana merayu pihak lawan..
Fiqdaus : Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu, aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau rindu..
     ~ tiba-tiba Noreen dan Mimi mendapat SMS daripada Sasi yang mengatakan..
Sasi : Diriku sudahpun berpunya kekasih hati, tak mungkin ku tukar ganti, padamu yang muncul dalam khayalan..
Farah, Nabila, Loren & Syamimi : Tipah tertipu tertipu tipu tertipah 2x, tipah tertipu lagi..
Noreen & Mimi : Dunia belum berakhir, bila kau putuskan aku, masih banyak teman-temanku disini menemaniku..
~ TAMAT ~

Wednesday, March 30, 2011

"aKu buKan piLihaNmu"

بسم الله الرحمن الرحيم
Dear Diari :  Alhamdulillah..
sekarang aty ak sedikit tenang, walaupun kadang2 ak 10sion, celaru, runsing sbb pikirkan dye..
ak sendri x taw camner sanggup nyer dye mintak putus atas alasan yg x munasabah tu..
sedih, sakit aty, hurmmm Ya Allah..Kuatkanlah Iman hambamu ini..
2 ari sebelum tu kami bergaduh sbb ak ajak dye tkar no DG jep..x patutkan??
bende kecil jep pon nk digaduhkan..
esok tu dye gi part time under kolej kteorg (KLMU) nk wat assignment..
1 ari ak tunggu dye, tp x kesah lah ak faham dye penat..1 ari x msg, 1 ari x kol..
ak tunggu dgn pnuh sabar ( " dye marah lg psal smalam " ??? )
ak siapkan video special utk dye sbb nk mintak maaf..
then ahad tu dlm kol 9 dye msg mintak maaf..ak pon mintak maaf gak.. 
lega sikit aty ni..ingt dh boley baik2 smula..
bila ak on9 at fb dlm kol 11 tu, ak tngok wall dye, gmbr2 dye..
twu ape berlaku??
huh!! luruuh jantung ni..smua gmbar kteorg berdua dye dah padam..
cpt2 ak kol tnyer npe?? katanyer nak upload gmbar bru..
hurmm salah ke kalau dibiarkan jep gmbar lame2 tu??
ak boleh nmpak dye dh berubah..ak x boleh tahan kali ni..
ak kol dye try to slow talk nan dye..ak tnyer ape yg ak nk tnyer, ak ckp ape yg ak nk ckp..
dye pon ckp ape yg dye nk ckp..then senang2 dye mintak putus..
YA ALLAH !! ape salah ak?? ak sayang ko..ak cinta ko..ak trima ko seadanya..
Addy !! kalau pompuan len twu perangai sebenar ko cmner, ak pasti diaorg xkn trima ko..
tp ak bkan cmtu..ak msih ley trima ko..ak twu manusia x smpurna..ko boleh brubah !!
tp ape ko dh buat?? ko mmg xreti nk menghargai Addy..ko mmg x bersyukur!!
ak dh cukup baek dgn ko Addy !! tp kali ni ko mmg mengajar ak jadi kejam !!
ak xkn balas dendam..tp.. ak mengharapkan pembalasan buat ko..
ak x berhak menghukum ko..tp ak akan berDOA agar Allah buka pintu aty ko !!
video tu pon x sempat lg ak bg kat ko..1 ari ak hadap laptop ni smata-mata kerana ko!!
xpew Addy..1 ari nanti ko akan rse ape yg ak rse.,snang2 jep ko ckp ak dh xdew dlm aty ko!!
demam ak, sakit aty ak, air mata ak..ko ley ganti??fuck!! ko ckp dulu ko nk brubah,xkesah kalau ak tegur ko..tp skrg..ko ckp ko bosan nan ak..
ko nk bebas?? ak kongkong ko ke?? mner janji ko dulu?? SubhanAllah..
tp kenapa time ak jmpe wat kali terakhir tu ak swuh ko pgg tng ak tenung mata ak dlm2 lpas tu ckp yg ko dh benci ak. xsyg ak.. xcinta ak..npe ko x ley buat?? npe ko nk menangis plak?? bkan ko ke yg nk smua ni??
tolonglah!! ak ade perasaan..ade aty..bukan mcm ko..
xpew lah Addy..ak redha..smpai ari ni (30/3) ak x ilang sedih lg..
TERIMA KASIH BUAT AK BEGINI..TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA..
~wassalam~

Tuesday, March 29, 2011

..beRpisaH jUa..

ye
ye..benar seperti kata-kata ziana zain " berpisah jua "
14 March 2011..huh!! luruh jangtung ak..
Ya Allah yang Maha Berkuasa..
(Maha Suci Allah,Tuhan yg memiliki & menguasai tiap2 sesuatu & kpd-Nya lah kamu dikembalikan ) (surah YAA-SIIN - 83)
ADDY..
(ADIKA BIN AMRAN)
dia minta putus..
katanya ak dah tiada dalam hatinya..
hurmm..
terima kasih utk segalanya..
There Nothing Else I can Say..

Monday, January 17, 2011

Minggu Orentasi

video
hahaha..hee..
ni video mse mggu orentasi kat klmu..
ni kak dila mewakili ketua rumah,classmate,housemate n mantan roomate ak dulu..
wee~
comel kan dye..
dye ngantok sangat smpai tertido..
mse ni ari terakhir mggu orentasi..
mula2 kteorg 2 org hausemate kteorg x larat nk gi..
then yg len trun bwh tggu bas..
tggu nyer tggu..bas lak lambat..
then 2 org menyerah kalah hahaha..
alek hostel tido!!
2 org dh lepas ke kolej..
tggal la kami berempat..
ak,mimi akak dila ni n farah..
ni sbelum start..
dye dh x tahan dh..
last2 terlelap jap..
so bile ak tngok comel sngt ak pon record la..
hee..comel comel comel!!(versi upin ipin)

Wednesday, January 12, 2011

13/1/11


hahaha..
lmer bebenor x update blog ni..
hurmmm..rse nyer x lmbt lg nk ucapkan 
:: hepi new year ::

heeee..
hurmmm..mcm2 berlaku..
new year korang celebrate katner??
kami dok smbut at kondo tu jela..tp mmg best!!haha..

dh tu..hmmm heee.. errrr.... haha..
ok , 7/1/11 kami declare COUPLE!!
haha..hurmmm tengtang perasaan ak!!
mula2 cam takot2 la jgak..yela..dye mcm x series jep..
then ak tnyer dye btol2,dye kate series..
sehingga skrg ak tngok dye tu series la jgak..
so,ak pon series la..heeheheee..harap dye tol2 la kan..amin..

hari ini 13/1/11,ak ngah cuti sem..
dye at penang ak at melaka..
rindunyer at dye..
nak jumpe dye..hee..
sayang dye..
muaahhh..(lovely Addy)..